Praktijkregels

Onze praktijkregels zijn van belang voor u als patiënt zodat onze werkzaamheden in onze praktijk goed kunnen verlopen wat de kwaliteit en tandheelkundige zorg ten goede komt. Bovendien schept het een helder inzicht voor u als patiënt.
De belangrijkste huisregels hebben we hier onder elkaar vermeld. Voor het volledige overzicht klikt u op onderstaande button. Mocht u na het lezen alsnog vragen hebben dan kunt u dat aan een van onze receptionistes vragen.

  • Het kan voorkomen dat u een afspraak heeft gemaakt die u uiteindelijk niet uitkomt. Wij verzoeken u de gemaakte afspraak minimaal 48 uur van tevoren telefonisch of per e-mail af te zeggen. Dit omdat wij anders genoodzaakt zijn de gereserveerde tijd in rekening te brengen.
  • Indien er wijzigingen zijn in uw medicijngebruik of in uw gezondheid dit a.u.b. doorgeven aan de tandarts, receptioniste of stoelassistente. Dit kan invloed hebben op uw behandeling! Het is zeer belangrijk om dit door te geven om complicaties tijdens uw behandeling te voorkomen.
  • Wijziging van persoonlijke gegevens zoals, adreswijzingen, aanpassing verzekering, zo spoedig mogelijk door te geven. U kunt dit telefonische doen, per email of aan de balie bij onze receptioniste